torsdag 6 februari 2014

Sandra 40 år

I går var jag på 40-årsfest! En speciell sådan - helt i min smak. Födelsedagsbarnet Sandra, en kollega till mig, hade hyrt en salong på Cnema, en biograf här i Norrköping. Först var det mingel och visning av lokala kortfilmer (flera var riktigt bra!) och sedan tittade vi på 80-talsfilmen The Breakfast club. Jag hade aldrig sett filmen förut och var lite skeptisk till en början, men den var riktigt bra.
    Jag tycker att det var en rolig grej att bjuda på film i stället för att ha ett traditionellt firande. Det skulle jag själv kunna tänka mig att göra när jag fyller jämnt.



Det här kortet gjorde jag till henne från oss kollegor. Sandra har själv köpt en hel del kort av mig, så det var extra kul att göra ett till henne.
    Det coola pappret kommer från Grafic 45 och ingår i On the Boardwalk Collection.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar