lördag 1 februari 2014

Blomster

Jag ligger lite lågt med pysslandet ett tag men jag har lite planer, så snart, snart...

I kväll har vi haft besök av min bror med familj. Inte kom jag ihåg att ta fram kameran men när de åkt och jag satt och beundrade våra blommor i glödande orange kunde jag inte låta bli att ta fram den.

Bilden är något missvisande. Färgen är mer knallig i verkligheten.

Jag kunde inte låta bli att leka lite genom att fotografera i olika vinklar.

Vi har nyligen möblerat om, det syns på tavlorna som hänger lite fel.

Det är bara att konstatera att jag är bättre på att föreviga saker än människor... Skärpning, Linda!
    Snart är jag i alla fall redo att fortsätta med fotokurserna jag har köpt (man har lektioner via nätet, tidpunkten bestämmer man själv).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar