lördag 8 februari 2014

En ny LO

Äntligen har jag haft tid och ro att göra en ny albumsida. Den här gången använde jag bilder från vårt besök hos min barndomsvän Veronica för ett par somrar sedan. Det var himla mysigt att träffa henne och hennes lilla familj. De har tvillingar och både jag och min man fick hjälpa till att ta hand om de små, oavsett om vi ville eller inte. ;)

När jag gör layouter försöker jag att använda så platta dekorationer som möjligt, eftersom det gör sig bäst i album.

Om ni undrar varför jag skrivit augusti med versalt a beror det på att jag skrev det innan jag kom på att jag ville ha med ortens namn också.

2 kommentarer:

  1. Suck, så försvann hela min kommentar :(

    Provar igen då!

    Gu vad kul att se bilder ifrån 2010 o er besök. Ja, zorb-åkningen minns jag bäst, kanske för din skräck men sedan av att du övervann den och åkte med mig nerför backen i den där jättebollen :) Woop woop!
    Som vårt hus såg ut, det är andra bullar nu. Skönt att se att det hänt endel iaf på dessa 4 år som gått sedan ni var hit. Jag kommer snart o hälsar på dig och provar erat gästrum mer än gärna, i Mars om mina planer håller!! KRAMKRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skrev du på mobilen? Jag tycker att det strular en del när man kommenterar via den...

      Haha, ja, zorben kommer jag nog aldrig att glömma. Fy vad arg jag var på den där gubben! Men jag är glad att jag vågade till slut!

      Kul att du kommer hit! Hör gärna av dig i god tid, jag jobbar ju en hel del fredagkvällar och varannan söndag, vore trist om du prickar in en sådan helg.

      Många kramar!

      Radera