onsdag 20 april 2016

Mässa som ger mersmak

I helgen var jag på Stockholm hobby and craft event tillsammans med en kompis. Jag som knappt haft någon lust att ägna mig åt pyssel känner äntligen skaparglädje igen!


Här ser ni den stora salen där vi kunde bre ut oss och skapa. Vi tillbringade dock inte så mycket tid här utan hängde mest i butikernas montrar. Det fanns mycket att fynda - och så mycket inspiration!


Skaparlusten var nog den butik som visade upp mest alster, och så fantastiska sådana!
    De höll även workshops, jag och min kompis gick på en om hur man gör minialbum. Det var kul men vi hann tyvärr inte färdigt. Lovar att visa resultatet senare.


Här är en annan butik som gått in lite extra för inredningen: Sirap i Paris. Det är en helt annan stil än Skaparlusten men jag gillar den faktiskt lika mycket.
   Om jag någon gång får glädjen att bli mamma ska jag göra en sådan där vimpel till barnrummet.

Ett av mina favoritköp under mässan var ett stämpelkit, har redan använt det till ett födelsedagskort. Kan dock inte visa upp det än... 
    Har ytterligare ett kort på gång, visar det i helgen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar