söndag 24 april 2016

Skirt kort till mor

Sedan mässan förra helgen har jag hunnit göra två kort. Drt är tveksamt om jag kommer fortsätta hålla den här takten men jag har åtminstone ett till på lut som jag kommer göra inom kort. Köpte ju en hel del grejer som jag är sugen på att använda!


Ugglan på det här kortet kommer från Fru Limegrön, tycker den är helt underbar! Det var två till i förpackningen, får se vad jag hittar på med dem. Minst en av dem ska jag i alla fall behålla själv!


Min kompis som hunnit samla på sig en massa dies (jag har just skaffat min big shot så jag ligger lite efter ;)) fixade båda ramarna åt mig.
    Vi har bestämt oss för att ta en dag snart och dricka te och stansa för glatta livet. 
    Någon dag ska jag visa vilka dies som följde med mig hem från Stockholm. Jag är riktigt nöjd, trots att jag hade hoppats på fler fina ramar. Men det kommer fler tillfällen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar