måndag 23 januari 2012

Värmande

Som ni säkert har förstått har det varit lite si och så med scrappandet på sistone. Just nu går energin främst till att formge inbjudningskort som jag fått beställning på. Jag klurade länge på hur det skulle se ut, men när jag väl fick rätt text till kortet så var den minst tio gånger längre än ursprungstexten, så det var bara att tänka om... Nu har jag kommit på en bra lösning, tycker jag, men jag vill ha klartecken från paret som beställt korten innan jag sätter igång med min massproduktion.

Det är för övrigt grymt svårt att hitta svarta, blanka papper. Tack vare forumet på Pyssel.net fick jag reda på att Mimas scrapbooking har det (dock inte i webbutiken) och nu är papprena på väg hem till mig. Stort tack Maria, snacka om service!!!

I brist på annat tänkte jag visa min krage som jag stickade förra året. Nu har jag även blivit färdig med ett par matchande pulsvärmare.

Det syns inte så väl på bilden men jag har bitvis använt glittrigt garn,
tillsammans med det melerade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar