torsdag 5 januari 2012

Snart slipper ni julen...

Än har jag inte hunnit visa riktigt alla julkort, men jag lovar, det här är bland de sista för den här gången. I år kommer jag inte försöka mig på någon "ett julkort i veckan-utmaning", vilket kanske är till er glädje? I stället kommer jag ägna mig åt LO:s - och en och annan beställning.
    Och jag sitter faktiskt redan och klurar på ett projekt. Ska se till att göra ett prov till slutet av nästa vecka, men ni får se resultatet senare. :-)

Än så länge får ni som sagt hålla till godo med ett julkort.



1 kommentar:

  1. Misstänker att du själv blev lite trött på julkort efter ett tag? ;)
    Tycker det låter som en bra plan att sitta med LO och beställningsjobb! Säg bara till om du vill ha pysselsällskap under någon av de dagarna! Jag behöver komma igång med mina LO, ligger sååå långt efter!

    SvaraRadera