tisdag 3 januari 2012

Pysselåret i bilder

2011 var året då jag kom igång med min scrapbookingblogg på allvar. Här kommer en summering, med ett favoritalster från varje månad.

Januari
Födelsedagskort till min vän Anna.


Februari
Ett födelsedagskort till en pojke som gillar Star Wars... Precis som jag.
Mars
Kortet som Veronica vann i min påsktävling.
April
Den LO i bröllopsalbumet som jag är mest nöjd med, än så länge.
Maj
Jag fick en beställning på ett dopkort till en liten flicka men jag ville
inte göra det för tjejigt.
Juni
En presentask som jag gjorde till marknaden.
Juli
Födelsedagskort med min favoritnalle, Tatty teddy.
Augusti
Jag har gjort många kort med vintagemotiv. Fler lär det bli... :-)
September
I höstas fick jag ett nytt litet brorsbarn.

Visst är fötterna söta?!

Skorna fick han samtidigt, det är ett av många mönster jag testat
under året.
Oktober
Kort till en nybliven fru. Tyvärr var det ingen bra idé att färga
foambokstäver med stämpelfärg.

På insidan gjorde jag ett sedelfack.
November
En liten Liv kom till världen i november.


December
En presentask.

1 kommentar:

  1. Star Wars-kortet är en av mina favoriter! Och din LO från bröllopet är bara sååå vacker, har svårt att fatta att det gått 1½ år sedan ni gifte er...

    SvaraRadera