onsdag 20 juli 2011

My little pony

Jag har shoppat loss hos Scraplyckan, de hade nämligen 25 procent rabatt på hela sortimentet! Bland annat klickade jag hem den här stämpeln med en söt liten ponny. Det borde väl vara en liten flickas dröm att få ett kort med den här lilla sötnosen?
    En sak som jag däremot blev väldigt missnöjd med var de dubbelvikta kvistkorten (som jag också använt här). De var inte alls vikta, inte ens falsade! Det var helt enkelt ett papper som de delat på mitten. Tro mig, det kan jag göra själv. Men jag orkar inte klaga på fem varor som kostade 2 kronor styck - före rabatt.

Bokstäverna kommer från You do. Blommorna har jag fått av
Alexandra som följt Emilias exempel och gått lös på ljusmanschetter.

Kanterna har jag färgat med en rosa stämpeldyna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar