torsdag 21 juli 2011

Det tar lite tid...

Mitt motto är att varje kort ska vara unikt. Undantag är givetvis inbjudnings- och tackkort. Det roliga är att komma på nya lösningar, så jag får utlopp för min kreativitet. Baksidan (om det nu finns någon) är att det tar tid. Det är bara ett fåtal dagar kvar till hantverksmarknaden i Söderköping och jag har inte hunnit med att göra särskilt många kort. Fast å andra sidan har jag gjort desto fler presentaskar.
    Sedan har jag ju ingen som helst aning om det här är något som marknadsbesökare är intresserade av. I vanliga fall gör jag kort efter beställningar, men nu kör jag bara på och hoppas att det faller någon i smaken. Ja ja, det blir en kul upplevelse, oavsett hur det går.
    Här är ytterligare ett kort som får följa med på tisdag.


Blommorna och blingstenarna fyndade jag hos Scraplyckan.

Fjärilarna som jag köpt via Ebay börjar ta slut.

Och som vanligt har jag använt samma papper på insidan som på framsidan.

1 kommentar:

  1. Hej där!
    Spännande med marknad!!
    Du undrade om det fortfarande går att söka som gäst-DT hos Stämpelkällan. Det går fint: ansökan löper på under hela juli. Hur du gör hittar du på bloggen i högersidan.
    Här kommer en direktlänk:
    http://stampelkallan.blogspot.com/2011/07/guest-dt-call.html

    Sommarhälsningar, Monica

    SvaraRadera