tisdag 10 augusti 2010

3 födelsedagskort

Jag har fått mina första beställningar! Jag skulle göra tre kort till samma person. Det gällde helt enkelt att vara lite fantasifull så de inte blev alltför lika varandra.

Dragspelskort
Material: Papper: Orange cardstock (6x12") och Solar Ray - Basic Ray, Stämplar: Agnes gratulerar - Pysselpassion (ska kolla upp övriga), Annat: Pärlor från Panduro.


Easel card
Den nya favoritvikningen.
Material: Papper: Mossgrön cardstock, Dweeb - Basic Grey, Stämplar: 365 dagar - Kortmakaren, Gratulerar, Blommor: Kontorab, Övrigt: Metallvingarna har jag köpt via forumet på Svensk Scrapbooking, dekorstenar.


Traditionellt kort
Till det här kortet har jag gjort egna blommor. Gillar den på insidan mest men den är väldigt hög, så tyvärr fick inte kortet plats i det kuvert jag tänkt ha till det. Blomman på framsidan är plattare och med andra ord mer praktisk.

















Material: Papper: Ofärgad papp, orange cardstock plus mönstrat papper, Stämpel: Stämpelgården, Övrigt: Organzaband, band i form av stjälk & blad samt överblivna knappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar