torsdag 2 januari 2014

Pysselåret 2013

Januari
Min arbetskamrat beställde ett kort till sin dotter som fyllde myndig.
Text och siffror har jag skurit ut med min Cricut Expression.
Februari
I februari gjorde jag flera kort jag är nöjd med men det här är nog favoriten.
Det är stilrent - och så är jag ju svag för ugglor!
Mars
I mars gick all ledig tid till att renovera huset som vi skulle flytta in i.
Som tur var hade jag missat att posta ett par av påskkorten från året innan!
April
Bilden är tagen i mars men från ett blogginlägg i april. Här tar mitt pysselrum form.
Och här är pysselrummet möblerat.
Maj
Vi firade av fyra arbetskamrater, här är hedersgästernas placeringskort.
Juni
Ett av mina brorsbarn fyllde 9 år. Äntligen hade jag tid att göra kort igen.
Juli
Jag fick en beställning i sista minuten. Så här blev resultatet.
Många mönstrade papper ser olika ut på bak- och framsida. Till det här kortet
har jag använt ena sidan på kortets framsida och den andra på insidan.
Augusti
Min kusin och hennes sambo gifte sig i augusti. Kortet går i samma färger som
inbjudningskortet.
De önskade sig ett bidrag till bröllopsresan, så jag gjorde en liten ficka till pengarna.

September
Fotografering med kusinbarnet i en kohage.
Puss!
Jag tror det här är mammans favoritbild. :)
Jag gillar bilder som bara blir. Som inte är uppställda och tillgjorda.
Oktober
Jag vet, fel årstid för tulpaner, men får man en idé så får man...
November
Födelsedagskort till en liten 2-åring.
December

Jag kan inget om blommor men det är kul att göra
arrangemang... Här är ett av tre som jag gjort i år.
 

1 kommentar:

  1. Så roligt att se din fantastiska kavalkad. Kramar

    SvaraRadera