söndag 16 december 2012

Sånger i juletid

Är det bara på mitt jobb arbetskamraterna trallar på jullåtar just nu? Jag tycker att det är himla mysigt, tänk att det snart är dags! Jag tror att jag alltid kommer att ha en speciell, lite pirrande känsla när det kommer till jul. Det handlar inte om julklapparna utan om att det är den högtid vi har med mest mysfaktor. Det bjuds på mycket mat (ofta lite för mycket), det är levande ljus - och framför allt samlas hela familjen! Eller familjerna får man väl säga. Som vanligt blir det tre olika firanden för oss, vi påbörjar kalasandet redan på lördag. Härligt!

Här kommer dagens kort. Det blev inte riktigt så fint med glittret som jag trodde att det skulle bli... Men motivet gillar jag. Jag har stämplat det i brun färg. Jag har gjort det med flera motiv nu i vinter, det blir lite mjukare än om man använder svart stämpeldyna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar