söndag 23 december 2012

Julfirandet har börjat

I går började julhelgen för vår del. Som vanligt blev det alldeles för mycket mat och julmust, men det är väl så det ska vara?
    Julklappsutdelning blev det också. Jag fick en himla massa fina saker. Böcker, en söt tröja, presentkort på lyxig helkroppsmassage, prenummeration på inspirerande tidningen Skriva och en hel del annat.

När Svensk scrapbooking hade sin stora födelsedags CC i höstas gjorde jag det här minialbumet till en av utmaningarna.
    Jag har länge tänkt att jag skulle göra ett album av toarullar, så när jag fick chansen passade jag på. Som tur är har jag en vän som har en bind it all (BIA) som jag kunde låna för att göra spiralryggen.
    Etiketterna skar jag ut med min Cricut expression. Som ni ser har jag även använt min dymo, snacka om bra köp!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar