fredag 16 mars 2012

Söt kärring

Det går långsamt i kortfabriken men ett påskkort till har jag lyckats få ihop - och fler är på gång.
    I år längtar jag riktigt efter påsken och jag kan inte riktigt förstå att den snart är här. Efter påsk kommer jag nämligen att få lite nya arbetsuppgifter, det ska bli spännande! Finns dock en risk att scrappandet blir lidande, kan tänka mig att jag blir trött av allt nytt plus att pollensäsongen kommer att vara i fullgång då. Jag känner redan av det och det lär inte bli bättre...




Material: Papper: röd cardstock med skimrande yta, mönstrat papper, stämplar: påskkärring, text - Stämpelkällan, färglagt med: Promarkers: ice grey 3, ice grey 2, grass, april, cinnamon, soft lime, coral, dusky pink, henna, black, övrigt: vitt sidenband och rosa blingstenar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar