tisdag 6 mars 2012

Snart är det påsk

I dag kom jag på att det bara är en månad kvar till påsk! Hög tid att börja fundera på påskkort alltså. Här är årets första.
    Jag har använt papper som jag köpt en av vän som slutat med scrapbooking. Trist att hon kände att hon inte hade tid för denna underbara hobby, men kul för mig att få lite påfyllning av material!

Premiär för stämpeln från Kortmakaren.

Insidan blev lite tråkig... Jag skulle ha använt samma stämpel som på framsidan
och maskat bort texten och påskkärringen.

Material: Papper: Turkos cardstock och Kaisercraft Waterberry (P336 Enticing), Stämpel: Kortmakaren - Wilma som påskkärring, Färglagt med: Promarkers - Soft lime, pastel yellow, ivory, almond, blush, saffron, pastel pink, dusky rose, antique pink, lavender, pastel blue, ice grey 2, apple, black, Övrigt: Blingstenar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar