tisdag 22 november 2011

Full fart i kortfabriken

Jag har varit ledig i några dagar och tagit mig tid att göra några sista kort och askar till helgens marknad. Jag kan inte riktigt förstå att det är första advent redan på söndag, det är ju fortfarande höst ute! Blev påmind av en kompis i går om att det faktiskt är dags att börja pynta här hemma snart...
    Nåja, det får vänta några dagar. Nöjer mig med att pynta kort än så länge.

Och du, glöm inte bort min tävling! Än så länge är det bara Fiia som är med och tävlar, tycker ni verkligen att hon ska få alla tre kort, helt utan konkurrens?! ;-)



Material: Papper: Vinröd/brun cardstock, klippark från Panduro, Blomma: Julstjärna - You Do, Övrigt: Halvpärlor: Storyteller, tårtpapper: Panduro, bokstäver: Teeny alpha Brown block - Glitz.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar