lördag 13 augusti 2011

Hej tomtegubbar...

...slå i glasen och låt oss lustiga vara!

Ursäkta den kassa bildkvalitén, har inga batterier till blixten och den inbyggda gör
bilderna på tok för ljusa... Så gör körde utan i mörkret.

Älskar verkligen min dymo, blir så fint med textremsor! (Texten syns bättre IRL... ;-))

Det är riktigt kul att göra julkort igen, trots att det bara är augusti. Tur är det, som jag skrev tidigare så ligger jag lååångt efter i planeringen. I morgon drar dessutom jobbet igång efter semestern, så då blir det mindre tid över för pyssel. Min målsättning är ändå att försöka göra tre julkort i veckan men vi får se hur det går med den saken.
    Vill även hinna göra lite fler sidor till vårt bröllopsalbum... Och så klart göra andra, icke pysselrelaterade saker.

Än så länge är jag bara färdig med fyra sidor i albumet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar