lördag 25 juni 2011

Min favoritnalle

Jag är helt galen i Mirandanallen, eller Tatty Teddy som den heter på engelska. Tack vare min man har jag en stor samling med lurviga nallar men det börjar nästan bli lite svårt att veta var jag ska göra av dem. Blev hur som helst jätteglad när jag fick tag i ett exemplar av tidningen Docrafts Creativity där man fick en clear stamp med min älskade lilla nalle.
    Nu har jag gjort ytterligare ett bidrag till Svensk Scrapbookings midsommarcrop och den här gången använde jag min fina stämpel.

Visst är den söt?!

Alla stämplar på kortet fick jag med tidningen.

1 kommentar:

  1. Jag bara älskar Mirandanallarna, har kikat på stämplarna men tyckt att de verkar svåra att färglägga. Men efter att ha sett ditt fina kort så måste jag nog köpa en eller två ;)

    Vart hittade du tidningen?

    SvaraRadera