lördag 4 juni 2011

Godisburk

Nu har jag äntligen kommit mig för att altra en gammal konservburk. Jag öppnade den i botten, åt upp innehållet och diskade ur burken. Sedan var det bara att börja skapa!
    Jag fick lite papper och andra scrapgrejer när jag fyllde år, så jag använde mig av det. Det är roligt när någon annan väljer ut material, då blir det lite annat än det gamla vanliga.
    Nu ska jag bara fylla på med godis innan jag sätter dit bottenplattan. Vad tycker ni att jag ska lägga i för godsaker?


2 kommentarer:

  1. Vad fin! Jag tycker du ska ha sådana här: http://farmorskola.se/index.html eftersom bakgrundspappret på burken känns lite gammaldags och allmoge, och så passar de i färg med. Dessutom brukar man kunna köpa dem i ganska stora lådor för en billig slant på ÖB, då kan du äta upp de som inte får plats i burken : )
    Tack för en trevlig kväll igår, och tack för den fina födelsedagspresenten!

    SvaraRadera
  2. Åh, perfekt! Det blir helt klart en tur till ÖB. :-)
    Tack för tipset och tack själv för i lördags, det var en mysig kväll!

    SvaraRadera