onsdag 23 februari 2011

Ooops...

Jag har nog missförstått månadsutmaningen på Svensk Scrapbooking. Man skulle göra tre grejer med tema kärlek - och jag fick för mig att skisserna ingick i den utmaningen... Först nu, när det är fem dagar kvar, börjar myntet trilla ner - det är ju två skilda utmaningar! *suck*


Ja, ja... Den här LO:n har jag i alla fall gjort efter skissen. Och som ni ser är det kärlekstema. :-P

Först att gratulera
Material: Papper: Once upon a time-serien, Övrigt: Breda sidenband, klisterhjärtan, hjärta i metall - Panduro. Textremsorna är färgade med Tim Holtz distress ink, walnut stain. Rubriken i typsnittet christmas card.

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga färger det blev! Det måste väl ha blivit en del bilder till bröllopsalbumet nu... Ska ta tag i att beställa lite bilder någon dag, har ju så många bra foton från ert bröllop som jag måste scrappa! :-D

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har tittat på Bröllpsbonansa, ett program helt inriktat på bröllop och dess seder. Och då tog dom upp just det där med Röd klänning att det skulle betyda som du sa. Men det är helt galet, hon kunde inte förstå hur man skulle ha kommit på nå så dumt. Utan det är helt oK att bära rött. Och det mesta som vi håller med här i sverige är hämtat från england och USA. Det man bör undvika är att klä sig helt i vitt, men sen så är det typ fritt fram, skulle man vara helt i sin ordning så kunde man tänka på vad karln har för kostym och matscha han med lång eller knälång klänning! Intressant och titta på!!! Vi får se vad jag hittar för klänning. Men det lutar nog åt att jag letar efter något rött tjusigt!!

    SvaraRadera
  3. Vilket kort! Både så fina bilder och det vackra pappret. Hjärtat en så fin detalj också.
    Kramar

    SvaraRadera