tisdag 22 februari 2011

Ny julstämpel

Jag har fått hem ett paket med pysselgrejer från Scraplyckan. Jag köpte bland annat den här stämpeln, jag tycker att den är superfin! Synd bara att en annan stämpel saknades, så jag måste tyvärr höra av mig till dem och se till att vi reder ut det.

Hur som helst, här är mitt senaste julkort. För er som inte är trogna läsare kan jag informera om att jag är med i en utmaning på Svensk scrapbooking som går ut på att göra ett julkort i veckan. Och jag ligger bara liite efter.

Framsidan.
Insidan.

Och här är min lilla assistent.

Material: Papper: Basic Grey - Snowed in, winter mint,cardstock i brun metallic, Inkido - Julprick röd, Inkido - 24:12 röd, Stämplar: Flickan - Scraplyckan, järnek - vet inte, Övrigt: Organzaband, promarkers: apple, poppy, red, henna, warm grey 5, ive grey 3, arcric blue plus en Tilda-penna (hudfärgen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar