lördag 13 november 2010

Jultävling!

Om du tycker att det är roligt med tävlingar, läs det här!

1. Kika igenom alla mina kort i kategorin julkort.
2. Välj det du tycker är finast och kolla vad inlägget har för titel.
3. Skriv en kommentar till det här inlägget - jag behöver ditt namn/alias och titeln på inlägget. (Om du hellre vill mejla är det bara att skriva till lindaskorthus@gmail.com)

Du måste göra detta senast klockan 23.59 torsdagen den 25 november.
Jag kommer att dra en vinnare som får det kort hon/han röstat på.

Jag kommer att fortsätta att lägga upp kort innan tävlingen är slut, så ett tips är att vänta lite med att rösta...

2 kommentarer:

  1. Röstar på dubbetl Z-kort.

    Anne

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på kortet som var med i inlägget "Det blir ingen julmarknad..."

    SvaraRadera