fredag 19 november 2010

Det blir ingen julmarknad...

...för min del. Jag har fått fler beställningar än jag vågat räkna med, så i stället för att slita som en idiot för att få allt att gå ihop så väljer jag att satsa på dem.

Det är bara att inse att jag började med julkortsproduktionen för sent. Det är inte meningen att hobbyn ska bli ett krävande arbete, det ska vara roligt. Nu när jag tagit det här beslutet känner jag mig riktigt lättad.

Så om du hade tänkt komma och handla av mig kan du beställa här i stället, säg bara till vilka kort du vill ha (se Till salu). Det kommer jag att fixa, det är lättare att veta hur många kort som behövs än att producera så mycket man bara kan (då blir man ju aldrig färdig).

Och glöm inte bort min tävling!

Här är det senaste alternativet som ni kan rösta på.

Framsidan

Insidan

1 kommentar: