onsdag 20 oktober 2010

Mer jul

Jag fortsätter att tillverka julkort. Det tar lite tid, men jag har i alla fall förberett för en himla massa mer kort.

Jag tror att jag ska göra sex olika vikningar på de kort jag ska sälja. Eller fem, det beror på hur man ser på det... (Två viker man likadant, men jag vänder helt enkelt på kortet så det blir lite variation.) Här ser ni i alla fall vikning nummer två, det är ett easel card.


Material: Cardstock: Bazzill - Kisses, mönstrat papper: Basic grey -Fruitcake, Pine Branch/Avalanche, stämpel: Penny Black, band: Panduro - cremefärgad spets, övrigt: hjärtformad brad (jungfruben) och bokstäver som jag skurit ut med min Cricut expression.

1 kommentar:

  1. Det är verkligen en härlig vikning =) Pass dig så du inte får mer inspiration på mässan nästa helg ;) Har du tänkt på vikningen vi såg där förra året? Ursprungligen ett långsmalt kort som veks ihop och blev 4'*4'?
    Avis på din maskin, texten blev jättesnygg!!!

    SvaraRadera