fredag 15 oktober 2010

Färdig med ett projekt - dags för nästa!

Nu är jag färdig med de 15 tackkorten som jag fick en beställning på. Jag kommer leverera dem på måndag, så de lär komma fram till gästerna först på onsdag. Därför väntar jag med att lägga upp bilder till dess, vill ju inte förstöra överraskningen...

Nu är det dags att ta tag i nästa projekt - julkort! Två kompisar ska stå och sälja diverse hantverk mitt i Norrköping city i slutet av november och jag ska få låna en bit bord och sälja mina kort.

Jag har inte börjat tillverka än men har planerat lite i alla fall. Det är första gången jag står och säljer mina kort, så det ska bli riktigt spännande! Om det är någon som har några tips, både vad gäller själva korten och att sälja på marknad, så är jag tacksam.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar