söndag 6 april 2014

Årets första påskkort

Påskliljorna börjar titta fram i trädgården men än är det ett tag kvar till påskhelgen. Det känns skönt, det betyder att jag har lite tid på mig att göra fler påskkort. Än så länge har jag hunnit knåpa ihop tre stycken, det återstår att se hur många det slutligen blir.
    Jag har har ganska mycket annat omkring mig just nu, bland annat nya arbetsuppgifter på jobbet med nya, härliga kollegor. Det nya rutiner som ska sätta sig och mycket som snurrar i huvudet, även privat. Dessutom har jag lovat mig själv att sluta stressa. Därför har jag inte gjort några listor på vilka jag ska skicka kort till, än mindre räknat på hur många jag ska göra. Det här är en hobby och jag ägnar mig åt den när jag vill och orkar. Punkt.

Men nu har jag som sagt skapat lite nytt. Jag börjar med att visa årets första påskkort. De andra två får ni se en annan dag. :)


Material: Kortstomme i cremefärg (Panduro), text- och bukettstämpel (stämpelset Glad Påsk, Slöjd-detaljer), swirlstämpel, stämpelfärg: fawn (Impress), motiv: bildark Sagan om våren (Piondesign), halvpärlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar