måndag 19 augusti 2013

Fotosession med Alexandra

Till lördagens fest fick jag låna en kamera av Alexandra. I utbyte ville hon ha lite hjälp med fotografering. Nu har några av bilderna dykt upp på hennes blogg Pysselmani, här är helt klart den bästa, synd bara att jag högg av hennes hand.


Jag har länge funderat på att gå en fotokurs, och efter att ha fotat på min kusins bröllop känner jag att det är hög tid att ta tag i det. Jag fick nämligen hedersuppdraget att ta bild på alla gäster och ja, jag känner att det finns en del att jobba på.
    Jag sa dock redan från början att jag inte är särskilt duktig, så de bör inte ha haft för stora förhoppningar.
    Kul var det i alla fall och nu är jag peppad att lära mig mer!

1 kommentar:

  1. Ja, det var synd att högerhanden inte kom med, då hade det verkligen varit ett riktigt perfekt kort! Din kamera var riktigt duktig på att fånga skärpan, trots att jag hoppade upp och ner ;)
    Den där fotokursen skulle jag också behöva...

    SvaraRadera