lördag 27 juli 2013

Nytt kort på gång

Ibland kommer folk i sista minuten och vill köpa ett kort - och oftast sätter jag mig och slänger ihop något bara för att jag tycker att det är så kul att bli tillfrågad. Och visst, det roligaste är att göra kort anpassade till mottagaren men jag börjar inse att det är fullt tillräckligt att stressa på jobbet. När jag är ledig måste jag ta det lite lugnare.
    När jag har tid och lust ska jag helt enkelt göra lite kort, inte helt färdiga med text och allt, utan bara dekorera så kan jag lägga sista touchen sedan när jag vet vem kortet är till. Här är det första.

Jag gillar Panduros cirkuspapper, som ni kanske har märkt. ;)

Jag är dålig på att använda min signaturstämpel men det ska bli bättring på den fronten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar