måndag 6 maj 2013

Vårfesten

Som jag skrev om i lördags har vi haft fest med jobbet. Jag och en tjej till var festfixare och förutom inbjudningskort gjorde jag placeringskort till hedersgästerna. Jag är riktigt glad över att jag hittade brads som passade dem alla, vad är oddsen för det när man inte köpt dem med just dessa personer i åtanke?
    Placeringskorten blev mycket uppskattade - precis som inbjudningskorten.

 


Det var en hel del jobb att ordna fest för 44 personer. (Vilket inte är någon överraskning när man tidigare planerat bröllop men det är ju inte riktigt samma sak.) Bland annat gjorde vi ett quiz som handlade om våra arbetskamrater. Det var inte helt lätt att komma på alla frågor men jag tror att de flesta tyckte att det var roligt och oväntat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar