söndag 23 september 2012

Backyard Babies

Att lyssna på musik är bland det bästa jag vet. Varje dag när jag går till och från jobbet åker lurarna i, det är nästan som terapi. Jag vet att många tycker att det är otäckt med folk som går och lyssnar på musik, för att de blir avskärmade och inte hör trafiken. Själv har jag så pass låg volym så jag alltid hör bilarna och är noggrann med att se mig omkring så jag inte kliver ut mitt framför någon. Eller, jag är extremt noggrann när jag har lurarna i, men när jag plockat ur dem blir jag lite slarvigare. Det märkte jag här om dagen när jag höll på att bli påkörd av en arbetskamrat som kom framsusande på sin cykel...
    Nog om det.

Sommaren 2009 var jag och min man (som då "bara" var min sambo ;)) på besök hos en av mina bästa vänner. Som utav en händelse var det festival i stan just då; Putte i Parken. Det var SÅ kul! Backyard Babies var ett av många bra band som spelade.

Det fick bli en enkel LO med bilden på Dregen. Jag har tagit en vanlig svart cardstock som jag sprayat mist på. Äntligen kom min schablon som jag köpt på Panduro till användning. Och nu har jag insett var non permanent-tejp är bra till - att hålla schablonen på plats!
   Bilden nitade jag dit, för att få en ruff känsla.

3 kommentarer: