måndag 13 augusti 2012

Fairy sweet friend

Min moster fyllde år i fredags. Present från oss fick min mamma ta med som ändå skulle besöka henna (hon bor numera lite för långt bort för att bara åka förbi och ta en födelsedagsfika) men kort skickade jag med posten. Tyvärr kom det inte fram i tid. Tycker att det händer allt oftare, kan man skicka ett kort med DHL eller Shenker? Jag väljer alltid någon av dem när det gäller paket, men man kanske kan göra det med mindre grejer också?

Till det här kortet har jag använt en stämpel som jag köpte på scrapmässan i Uppsala i våras. Jag tycker att den är riktigt söt.
    För några år sedan köpte jag en ring med en älva på och när jag fyllde år någon månad senare fick jag ett halsband av moster - med en älva i samma stil. Och hon hade ingen aning om att jag hade en sådan ring. Därför tyckte jag att det här motivet kunde passa till henne... :-)


2 kommentarer:

  1. Jättefint! Var gärna med i min candy som pågår nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med blogcandy, det är klart att jag vill vara med! :-)

      Radera