torsdag 2 februari 2012

Lättare att tycka till

Har ni sett den nya funktionen på bloggen, små rutor man kan klicka i under varje inlägg för att berätta vad man tycker. Det är inte alltid man tar sig tid att skriva en kommentar, så jag tänkte att det här kunde vara ett bra sätt att få mer feedback.

För övrigt ropade jag hej lite för tidigt angående papprena till inbjudningskorten. Jag har fortfarande inte fått dem och nu har jag inte fått svar på mina mejl. Har försökt att ringa jättemånga gånger men får bara ett meddelande om ett tekniskt fel och att jag ska försöka igen senare. Får jag inte svar i morgon får jag strunta i blanka papper *snyft* och köpa på mig vanliga på stan.
    Jag hoppas, hoppas, hoppas att mina papper dyker upp i morgon så jag kan köra på utan problem. Snälla, håll en tumme för mig!

***

Hittade ett annat nummer och nu har jag fått kontakt och vet att papprena är på g! Om de inte kommer i morgon så har posten troligen slarvat bort dem... Men nu ska vi inte tro det värsta. Om jag inte får dem skulle jag höra av mig, måste säga att Mimas är himla trevliga att ha att göra med! (När man väl får tag i dem. ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar