tisdag 11 oktober 2011

En stjärna är född

Jag fick en beställning på ett kort till en nyfödd liten flicka för ett tag sedan. Det var i samma veva som Pyssel.nets höstcrop, så jag passade på att slå två flugor i en smäll.

Jag gillar verkligen Pysselpassions stämpel Bebisen, den är så söt! Barnvagnen har
jag köpt via Ebay, om någon vet var man kan hitta liknande får ni gärna säga till.

Har ni några tips på bra text på bebiskort? Jag har fastnat på Välkommen till världen och En stjärna är född, vore kul med lite variation!

1 kommentar:

  1. Den klassiska "Det blev en pojke/tjej" rätt trist. Jag ska fundera!

    Jag vill oxå ha den som pluttar upp text från en svart remsa. Heter det något anant eller? Vill inte ha den nya som laserskriver. Tog och gjorde ett LO igår, men fan, jag blir så arg, jag kan itne göra utan att ha en grundmall att titta på! Måste hitta någon bra bok eller tidning! Kram / Veronica

    SvaraRadera