lördag 21 maj 2011

Jag och ugglor

Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men av någon anledning är jag väldigt fascinerad av ugglor! Det har min kompis Alexandra snappat upp och i går fick jag ett superfint halsband och örhängen i födelsedagspresent. Kika in här om ni vill se hur de ser ut.

Fick en massa fina presenter, trots att jag sagt att de inte skulle köpa något. (Typiskt att det aldrig är någon som lyssnar på mig... ;-)) Min kompis Fiia, som är en hejare på att virka amigurumis, hade gjort ett roligt alternativ till smyckesask. Ni ska få se det senare. Fick även en cool ring med en STOR fjäril, handgjort papper, en söt mugg och en superhärlig bukett! Maken var också lite tidig med sin present (fyller först i morgon), pärlörhängen till alla mina hål (har två i ena örat och fyra i andra). Nu hoppas jag att det blir mycket kalasande i sommar så jag kan använda alla mina fina smycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar