lördag 1 januari 2011

God fortsättning!

Jag har tagit det lite lugnt med pysslandet nu runt jul och nyår. Det blev lite mycket med alla julkort men nu börjar jag bli sugen på att sitta ner och påta med mina papper igen.
    Är framför allt sugen på att komma igång med albumet från vårt bröllop... Det var länge sedan jag gjorde LO:s (layouter), så det ska bli riktigt roligt! Och så blir jag riktigt varm inombords när jag tittar på bilderna och tänker på vår dag.

Hoppas att ni fått en bra start på det nya året. Själv avslutade jag det förra med vansinnigt mycket god mat i fina vänners sällskap.

Jag fick en beställning på tre nyårskort.
Jag utgick från ett kort som jag gjort tidigare
men ville som vanligt inte göra flera likadana...
Varje kort ska vara unikt. (Inbjudnings- och tackkort är undantag.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar